App, Viral, Content - dylematy biznesowe nowych mediów

AUTORZY:
Jerzy Grzesiak
Magdalena Krawczyk
Hubert Guzera
Sergiusz Scheller

Fenomen rosnącej interaktywności mediów polega na jego uniwersalności – niezależnie od lokalizacji, społeczeństwa, czy kultury, konsumenci mediów na całym świecie przechodzą te same zmiany w zwyczajach i zachowaniach. Nie ma powodów by uważać, że polski rynek stanowi wyjątek od reguły.

Wspomniane zmiany ujęliśmy w 9 trendów, które naszym zdaniem, będą stanowić albo już stanowią o kształcie mediów i ich modelach biznesowych, a także roli mediów w gospodarce i społeczeństwie.

Z premedytacją unikamy opierania się na prognozach rynku, raportach analityków i wyliczeniach, ponieważ zależy nam na spojrzeniu na nowe media z perspektywy konsumenta z tabletem w ręku. W ten sposób zaobserwowaliśmy trendy, które definiują rynek, a które wydają się być pominięte lub źle zdiagnozowane przez analityków patrzących z perspektywy zwrotów z inwestycji.

Pobierz raport:

Pobierz raport >>

 

Podziel się:
POWRÓT