Akademia Liderek Biznesu – III edycja

Akademia Liderek Biznesu to program edukacyjno-mentoringowy, którego celem jest edukacja młodych kobiet, studentek aspirujących do pełnienia kluczowych ról w organizacjach. Zakłada także kształcenie kobiet i mężczyzn w zakresie różnic płci i tego, jak korzystać z tego potencjału we współpracy na płaszczyźnie zawodowej.

Do tworzenia projektu, na różnych jego etapach, zostaną zaproszeni wybitni specjaliści i specjalistki w swoich dziedzinach, mentorzy i mentorki biznesu, osobowości z życia publicznego.

Akademia Liderek Biznesu to:

  • warsztaty weekendowe
  • program mentoringowy
  • leadershipy (spotkania z liderkami biznesu i życia społeczno-gospodarczego)
  • długofalowe staże w firmach partnerskich.

Cele:

rozwój przedsiębiorczości, zarządzanie karierą, rozwój w grupach mentee z uznanym mentorem, wizerunek biznesowy, wyrównanie proporcji w budowaniu kariery, umacnianie wiedzy, umiejętności i postaw z zakresu:

  • organizacji pracy,
  • zarządzania zespołem,
  • pracy ze stresem,
  • brania odpowiedzialności za własną karierę,
  • budowania marki osobistej,
  • wystapień publicznych,
  • etyki biznesu,
  • networkingu,
  • rekrutacji.

Dla kogo?

Do projektu zapraszamy studentki ostatnich lat studiów licencjackich, inżynierskich i magisterskich (5 semestr studiów licencjackich, 7 semestr studiów inżynierskich oraz 3 semestr studiów magisterskich – lub 9 semestr jednolitych studiów magisterskich) oraz abslowentki uczelni wyższych do 27. roku życia.

Kierunki studiów m.in:

  • biotechnologia, badania kliniczne, technologia żywności,
  • IT, robotyka, 
  • medycyna, farmacja,
  • elektronika, inżynieria budowlana, automatyka,
  • finanse, ekonomia, księgowośc, bankowość, marketing,
  • prawo i administracja.

(Nie jesteś pewna, czy Twój kierunek studiów to ten, którego poszukujemy? Napisz do nas!)

HARMONOGRAM REKRUTACJI

I etap rekrutacji trwa do 4. listopada. Zachęcamy do wypełnienia formularza.

 Wyniki pierwszego etapu ogłosimy 18 listopada.II etap – rozmowy kwalifikacyjne odbędą się od 9 do 13 grudnia.

Monika Nowak

Organisation Development Officer

Fundusze publiczne
Rozwój organizacji

Tel.: (22) 537 73 34

E-mail: mnowak@paga.org.pl

Aplikuj do programu

Zostań partnerem

Harmonogram zjazdów

Przez cały okres trwania Akademii Uczestniczki będą brały udział w części rozwojowej, która będzie poprowadzona przez Opiekuna Merytorycznego Projektu, Ewę Czertak- twórczynię konceptu Marka z Klasą.

Część rozwojowa projektu zawiera narzędzia wspierające budowanie osobistej dojrzałości Liderek. Ważne, by każda Liderka, we własnym tempie systematycznie pobudzała umysł do refleksji i wglądu we własne wnętrze. Każda uczestniczka będzie mogła robić małe i proste kroki, zamiast wielkich i trudnych skoków. Stosowane podejście do rozwoju osobistego da każdej osobie poczucie bezpieczeństwa i przyjemność z odkrywania siebie we własnym tempie. Wcielenie nowej wiedzy w życie i regularne jej praktykowanie może być sporym wyzwaniem, dlatego regularność i stałe odstępy pomiędzy spotkaniami stają się kluczowe dla osiągnięcia namacalnych efektów w osobistej transformacji. Uzupełniającym elementem programu jest Personal Branding oraz wykorzystanie potencjału osobistej marki w budowaniu podwalin do kariery zawodowej.

 

Harmonogram III edycji:

11-12.01.2020

15-16.02.2020

22-23.02.2020

14-15.03.2020

25-26.04.2020

23-24.05.2020

06-07.06.2020

 

Finał: 15.06.2020

ALUMNI PROGRAMU

Żaden alumn jeszcze nie zgłosić się do uczestnictwa w programie.